2 Kasım 2010 Salı

günaydın

gün 1.
şizofren sessiz.anlam veremiyor olanlara ama mutlu.çünkü beni seviyor.onun en iyi dostu oldum.
bu yazılardan en çok duyacağınız kelime de ki daha doğrusu okuyacağınız demeli:şizofren olacak.
çünkü bendeniz selim ışık,sahibimden sadece şizofren olarak bahsetmek istiyorum.bu yazıların tanrısı benim.ve ben ne istersem o olur.
EVİMDE TÜRKÇE BİR ŞEY KALMADI DİYE SİZLERE ANLAYIŞ GÖSTEREMEM BÜFE ORADA.ve büfe de sadece acı soslar var.açıkcası severim ben acıyı.acının adı da şizofreni.eğer bu konuda hassassan okuma beni.ama şu günden itibaren söyleyebilirim ki her şey BENCE çok güzel olacak.sencesini bilemem.asfalt yala istersen.
şizofren uyandığında günaydın dediğimde çok korktu.bu karşılıklı ilk konuşmamızdı.ve de şaşırdı.
burada bir bilgi vermeliyim sizlere.çünkü
şaşkınlık ve korkunun kokusu nasıldır bilmelisiniz.dünyadaki en büyüh hazzı yaşarsınız.korkunun çok pişmiş bir kuzu pirzola kokusu varken şaşkınlık,yeni yapılmış kek kokusundadır.eğer vejetaryan değilseniz sizin de hoşunuza gider.
bilgi bitti.
şizofrense
sustu sustu biraz daha sustu.bir daha günaydın dedim.gülümsedim.dostça sevgiyle ona baktım.o da günaydın dedi.beni bir rüya sandı.tekrar yattı.buna üzülmedim.anlayışla karşıladım.bir anne anlayışı ile.rüya olduğumu sandı galiba.yattı ve tekrardan uyuyuverdi.unutmadan söyleyeyim uyku ilaçları kullanmakta kendisi.sorun değil benim için.rüyalarına da girebilirim istersem.girdiğimde size yazarım.
gün 1 bitti.
şizofren hala uyuyor.ve bendeniz selim ışık bunu o uyurken yazıyorum.evet yanlış anlamadın salak.kendisi aynı zamanda bir uyurgezer.bundan elbette yararlanacağım.başka ne zaman yazacağımı sandın.

son bir şey daha var.hatırlarsan merhaba yazımda şizofrenin benim doğum günüm hakkında benimle tartıştığını yazmıştım.ahahaa gülmekteyim.kendisi beni bir roman karakteri olarak yarattığını sanıyor.kafasında acaba ne yapsam doğum gününü diye beni hayalinde canlandırarark tartışıyor.daha doğrusu öyle sanıyor şizofren sahip.
dedim ya bilmiyor hastalığını.
elbette bu adresi de.

iyi geceler sevgili dert ortağım,okuyucum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder