5 Kasım 2010 Cuma

temizlik günü

gün 4
bu yazıda en çok okuyacağınız kelime temizlik olacak.tabii şizofrenden sonra.
şizofrenle sıkıcı bir gün daha bitti.peki eğlence ne zaman başlayacak?evet çok sıkıcıydı.ama bugün gelişmeler oldu.
şizofren mutluluğun tadını çıkarmaya başladı.
sabah ilk iş, ilk defa su dışında bir şey içti. çay! çayını içtikten sonra evinin ne kadar pis olduğunu farketti.kusura bakma ev çok pis dedi. hemen, inan öncelikli problemimiz bu değil diye lafı ağzına tıktım.anlayamadı saf. sensin asıl problem,haline bak üstün başın dağınık,sakalların saçına karışmış bir orman kaçkınına benziyorsun ve kokun dünyanın sıçılmış bok kokusu gibi dedim ona. off haklısın sen deyince farkettim cidden kirliyim ben.kendime bakmaya başlamam lazım,(duraksadı) yeniden , değil mi dostum diye sordu cevabın ne olduğunu bilerek. ve de içinde bir pişmanlıkla,  dostla konuşmanın verdiği sevinçle. tamam dedim sorun değil. git yıkan bekliyorum seni dedim bu sefer de.

2 saat geçti.evet tam 2 saat geçti o kadar pisti ki... galiba bir erkek için rekor kırdı banyoda.banyodan çıktığında ise beni daha çok şaşırttı. temizdi. gerçekten temizdi. sadece banyo ile yetinmemiş içeride saç ve sakallarını da kesmiş.doğrusu bu kadarını beklememiştim.
bak nasılım iyi olmuşum değil mi selim? dedi şizofren, evet dedm en azından artık temizsin sen de...ben çok temiz bir hayalimdir de .misal kokum portakaldır filan.

sonra peki ev dedim? aa haklısın evi de temizlemeli diye, başladı evi temizlemeye... gün boyunca söylenene söylene evi temizledi. ev bir de küçük, büyük olsa allah bilir  ne olurdu? .2+1 altı üstü . hoş şu güne kadar sadece uyuduğu odayı kullanmıştı .o hiç sıkılmıyordu bundan ama ben sıkılmıştım.şimdilik dışarı çıkamsak da evi yaşamalıydık. evi temizlemeye hemen ikna olmasının nedeni de buydu zaten. bemdeniz canımın sıkkınlığını yüzümde ifade ettim mi tam ifade ederim de efendim. neyse işte  buna çok sevindim.

bir ara bana söylenmeye başladı neden yardım etmiyorsun diye.hemen kızdım ona. nasıl yardım ederim ben, ben dedim     ben dedim           senin misafirinin.adam gibi muamele görmeyi haketmiyor muyum? sadece temiz bir ev istiyorum kral gibi davran demedim ya? çok kızınca masum bir çocuk gibi sustu ve temizliği tamamladı. iyi ki dedi iyi ki dedi geldin sen merak etme ev tertemiz olacak söz dedi.gülümsedim ona.

ve gecenin sonuna kadar evi temizledi .uykusu geldi. kısaca temizlikle geçen sıkıcı bir gündü bugün.  yine de bana karşı söylenmeleri arasında BİR CÜMLE KALDI AKLIMDA:GÜZEL BİR GÜN VE BEN YAŞIYORUM,dostum selim ışık.

evet yaşıyoruz şizofren.varol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder