1 Kasım 2010 Pazartesi

merhaba

merhaba ben selim ışık.yaşamıyorum aslında.tamamen bir hayalim.kelimelerim de hayal sahibinden bağımsız.belki bu kişi şizofrendir.biz bunu bilemeyiz tabi.ama aramızda kalsın ben biliyorum.evet ben onun hayaliyim ve teşhisi koydum.elbette onu ondan çok tanıdığım için.kendisi bir şizofren.ama kabul etmiyor,etmesin de zaten.ederse evet ederse ben ölürüm.ölürsem yazamam,olmayan okuyucularım da beni okuyamaz.üzülürüm.

merhaba ben selim ışık.babamın adı oğuz atay.tanıdığınızı ummaktayım.umarım tanıyorsunuzdur.bu şizofren adam beni tutunamayanları okuduktan sonra yarattı.turgut özbenin selim ışık öldükten sonra olric i yaratması gibi.selimi özleyişi gibi bu şizofren de birini özlüyor.ama farkı şu olmayan birini özlüyor.ve o olmayan kişi de benim işte.selim ışık hiç olmadı belki ama benimle artık daha gerçek.en azından yazıyorum.

merhaba ben selim ışık.annemi bilmiyorum.doğum tarihim babamın ölüm günü.belki de aynı saat.şizofrenle hala tartışıyoruz.içinden çıkamadık.zor bir durum.şizofren üzülüyor babamın ölmüş olmasına.bense seviniyorum.çünkü onu hiç tanımadım.çünkü eğer yaşıyor olsa belki şizofreni uyandırırdı.o zaman ben olmayabilirdim.neyseki varım değil mi?

merhaba ben selim ışık.durmadan söylüyorum ki aklınıza yazın beni diye.unutmayın beni.belki bu şizofren unutur.o zaman siz devreye girersiniz diye umuyorum.

merhaba ben selim ışık.en büyük korkum ilaçlar.evet o ilaçlar.tedavi ilaçları.işe yaramazlar bence ama ya yararlarsa.beni silahlar öldüremez,misal nükleer bomba ya da bir aslan,bir kadın hiçbiri öldüremez beni.tamam belki kadın zarar verebilir bana.yani ya ilaçlar işe yararsa...düşünsenize dünyanın en güçlü en gerçek kahramanı ilaçlar gibi basit bir şeyle ölecek...yok artık.batman yazamazdı ama ben yazıyorum.en sevdiğim joker de jackdir.son çocuk benim gibi bir eskiyi etkileyemez.evet evet sinemayı severim.şizofren sevmiyormuş.ama umrumda değil.

merhaba ben selim ışık.
merhaba ben selim ışık.
...
...
..umarım müzik listesini beğenirsiniz.

beğenmezsen de incitemezsin ya beni neyse.

.
merhaba ben selim ışık.

iyi geceler

ve merhaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder