14 Kasım 2010 Pazar

yalnızlık

gün 14.
bu yazıda en çok okuyacağınız kelime yalnızlık.elbette her zamanki gibi şizofren kelimesinden sonra.

şizofren hayalinden çıkıp gerçekliğin bir yüzüne yapıştığımdan beri,yani ona,ben hayalim belki ama en azından o gerçek ya,beri beri evde.evden hiç dışarı çıkmadı.
sabah uyanıyor.kitap okuyor.benimle kahvaltı ediyor.
tekrar kitap okuyor.öğlen oluyor ve içmeye başlıyor.tekrar okuyor,tekrar içiyor.şizofren yalnız,şizforen yalnızların kral-kölesi.daha çok köle ama.şizofren içkiyi çok seviyor belli,bir de kitabı ve bitabii bendeniz selim ışığıı.onunla konuşmak bazen zevkli bazen sıkıcı.sanattan konuşmasını dinlemeyi sevdim.o da benim fikirlerimi seviyor.ama yalnızlıktan dem vurup durması sıkmaya başladı.ben varım ya!nasıl yetmiyorum ona anlamıyorum.ruhum yani hayali ruhum şizofrenin serzenişleriyle,benim yalnız değilsin alınganlığıma savaş alanı oldu.tanrı ise izliyor.mutlu bu hayali savaştan.zaten tanrı da gerçek olan sizlerin hayali değil mi? hayal hayali sever arkadaş.selim ışık ve tanrı inanın bana çok iyi dost.bunu zamanla siz de anlayacaksınız.benim dileklerimi yerine getirdiği her satırda.ama şimdilik dileğim yok.
neyse konu atlamamalı.
yalnız şizofren yalnızlıktan konuşuyor sadece.hem yalnızlığının kralı olmuş,ona aşık.hem de kölesi olmuş,yalnızlığını hançerlemeyi düşünüyor.e be adam tamam beni adam yerine koymadın ağlıyorsun ama ya tutarsız oluşun.hatırlasanız önceki günler de şizofren benden dolayı yalnız olmadığını söylüyordu....işte bu bir tutarsızlıktır.ben size bunu kısaca anlatmaya çalıştım.ama o kadar çok bu tutarsızlığı yapıyor ki an be an değişiyor.yalnızım,yalnız değilim,yalnızım,yalnız değilim.kendimi metres gibi hissediyorum ama inanın bana yalnızlıkta şizofren için sadece metres.hayatı bakalım daha ne kadar böyle sürecek.şikayet boşuna etmiyor ya.

ÖZELLİKLE EN YAKININIZ SİZİ APTALCA BİR YARIŞMA DUYGUSUNA SÜRÜKLER.ve benim yakınım şizofren.o da beni yalnızlıkla yarıştırıyor.ne kadar aptalca benim için değil mi?aslında yalnızlık benim akrabam.o olmasa ben doğmazdım belki.nasıl evli çiftler yalnızlıktan sıkıldığı için çocuk sahibi olduysa,şizofren de beni yarattı.

çık artık şizofren şu evden hadi,hadi.düşünceleri ile iyi geceler diliyorum size ey sevgili okuyucu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder